رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقی که تجهیزات شهری را سرقت می‌کرد خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرده است. 

سرهنگ  علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت اموال از شهرداری و تجهیزات شهری در محدوده بزرگراه شهید خرازی تهران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۸۱ ورداورد قرار گرفت و ماموران با حضور در محل‌های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارق را شناسایی کنند.

او بیان کرد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، متهم در تاریکی هوا با پرسه زنی در اتوبان اقدام به بریدن سیم‌های اماکن و معابر عمومی کرده و آن‌ها را سرقت می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: گشت زنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته ماموران کلانتری، متهم را در حین سرقت سیم مشاهده و بلافاصله ماموران دستور ایست را اعلام کردند.

او گفت: در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر و ابزار و ادوات سرقت شامل قیچی آهن بر و دمباریک و انبردست و ... به همراه اموال مسروقه دولتی شامل پایه‌های گاردریل و تابلو‌های راهنمای رانندگی از متهم کشف شد.

سرهنگ قاسم پورتصریح کرد: با انتقال متهم به کلانتری، وی به ۱۰ فقره سرقت اعتراف و تحقیقات پلیس برای کشف جزئیات پرونده آغاز شده است.

برچسب ها: سارقان ، پلیس آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار